foto: Hogeschool Utrecht

Campagne hogeschool voor regionale samenwerking

De Hogeschool Utrecht heeft een campagne gelanceerd om de regio te helpen duurzamer, inclusiever en innovatiever te worden. Met ‘Hoe? HU!’ zet de hogeschool zichzelf op de kaart als partner voor regionale samenwerking en maatschappelijke impact.

De Hogeschool Utrecht wil zo laten zien dat het belangrijk is om de samenwerking in de regio te versterken. Studenten en onderzoekers kunnen met bedrijven, gemeenten en maatschappelijke organisaties werken aan oplossingen voor vraagstukken rond duurzaamheid, digitalisering, economie en gezondheid.

De campagne is zichtbaar via online kanalen zoals LinkedIn,Instagram, FaceBook en YouTube. Vanaf september volgt een gerichte campagne voor studenten, professionals en werkgevers.

Om te delen

Gerelateerde artikelen

regio

De eerste Buitenpoort van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug wordt woensdag officieel geopend. Reizigers die uitstappen op station Baarn worden

Wijk bij Duurstede

Enkele relschoppers zijn gisteravond op het Huis van de Gemeente in Wijk bij Duurstede geklommen en hebben met vuurwerk geschoten.

groenekan

Steck gaat deze zomer op zoek naar de hoogste zonnebloem van de buurt. Daarmee hoopt de groene stadsoase Utrecht en

Net binnen

Wijk bij Duurstede

Bijna 200 inwoners van Wijk bij Duurstede hebben meegedaan aan de voorlichtingsbijeenkomsten over de tijdelijke noodopvang voor asielzoekers. De gemeente

Bunnik

De eerste vluchtelingen nemen over enkele weken hun intrek in de nieuwe opvanglocatie aan de Regulierenring 22. Dit laat de

Video

Zeist

Stadslab Zeist bestaat vijf jaar en dat is vrijdag gevierd met alle betrokkenen. Aanwezig waren het bestuur van Stadslab, Gen