foto: Buurtkamers winnaar Groene Lintje 2024

Buurtkamers beloond met Groene Lintje 2024

De vrijwilligers van de Buurtkamers van MENS De Bilt hebben het Groene Lintje 2024 gewonnen. Monique Beekes heeft namens alle buurtkamers de onderscheiding zaterdag tijdens de Nationale Regewormdag in ontvangst genomen.

Het doel van de Buurtkamers is simpel en krachtig: buurtbewoners op een makkelijke en laagdrempelige manier contact laten leggen met anderen. Bijzondere aandacht ging uit naar Buurtkamer Kometenlaan waar Monique Beekes met Henk van den Dolder een voortrekkersrol vervult.

De prijs is een initiatief van GroenLinks De Bilt en wordt uitgereikt aan een organisatie, bedrijf of persoon die een bijzondere bijdrage levert aan een sociale en duurzame samenleving.

Om te delen

Gerelateerde artikelen

regio

De provincie Utrecht voert vanaf maandag drie weken lang werkzaamheden uit aan de N234 tussen Bilthoven en Soest. De weg

regio

Het stroomnet in Utrecht gaat vanaf 1 juli op slot en dus zijn er voorlopig geen nieuwe aansluitingen mogelijk. Problemen

regio

De eerste Buitenpoort van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug wordt woensdag officieel geopend. Reizigers die uitstappen op station Baarn worden

Net binnen

austerlitz

Het jubileumconcert ‘Vrienden van Erica live’ op het Dorpsplein van Austerlitz zaterdagavond was een ‘geweldig mooi feest’. Dat laat het

Bilthoven

Het tweedaagse Rotary-evenement Act Now in Bilthoven heeft ruim 80.000 euro opgeleverd. Het grootste deel van de opbrengst gaat naar

regio

De provincie Utrecht voert vanaf maandag drie weken lang werkzaamheden uit aan de N234 tussen Bilthoven en Soest. De weg