N229 Odijk en Werkhoven zes dagen afgesloten

De provincie Utrecht voert van 1 tot en met 6 juni groot onderhoud uit aan de provinciale weg (N229) tussen Odijk en Werkhoven. Het traject tussen de Zeisterweg in Odijk en de Leemkolkweg in Werkhoven is gedurende de werkzaamheden dag en nacht afgesloten voor verkeer.

De aannemer vervangt in opdracht van de provincie het asfalt en brengt nieuwe wegmarkeringen aan. Volgens de provincie is het onderhoud nodig om de weg veilig en in goede staat te houden.

Verkeer wordt omgeleid via de N229, N227, N225 en de A12. Weggebruikers moeten rekening houden met 15 tot 30 minuten extra reistijd. Fietsers kunnen gebruikmaken van de parallelweg langs de N229 en de fietstunnel bij het Oostromsdijkje.

Ook het openbaar vervoer ondervindt hinder. Buslijnen rijden via een omleiding en halte Fruittuin vervalt tijdelijk.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Om te delen

Gerelateerde artikelen

Bunnik

De politie Midden-Nederland is op zoek naar twee getuigen van een ernstig verkeersongeval in Bunnik. Het gaat om twee personen

regio

Inwoners van Bunnik, De Bilt en Baarn gaan systematisch de bermkwaliteit in de provincie in kaart brengen. Vrijwilligers starten er

Bunnik

De gemeente Bunnik is een zoektocht gestart naar een nieuwe kinderburgemeester voor het schooljaar 2026–2027. Fien Swinkels, de huidige kinderburgemeester,

Net binnen

Wijk bij Duurstede

Lokale partijen in Wijk bij Duurstede hebben in een gezamenlijk statement afkeurend gereageerd op een protestactie vrijdagavond. Enkele relschoppers zijn

De Bilt

De Utrechtseweg (N237) is deze week gedeeltelijk afgesloten vanwege grootschalige werkzaamheden. De werkzaamheden zijn nodig om de drukke weg in

Wijk bij Duurstede

Enkele relschoppers zijn gisteravond op het Huis van de Gemeente in Wijk bij Duurstede geklommen en hebben met vuurwerk geschoten.