Medaille van Verdienste voor oud-schoolbestuurder

Directeur-bestuurder Martin van Veelen is donderdag onderscheiden met een Medaille van Verdienste in Zilver van de gemeente De Bilt. Hij kreeg de medaille bij zijn afscheid van scholenkoepel Stichting Delta De Bilt.

Van Veelen heeft in zijn werkzame leven een flinke stempel gedrukt op het onderwijs in De Bilt, maar ook op maatschappelijk en sportief terrein. Zo was hij voorzitter van FC De Bilt, medeoprichter van het Platform Respectvol Samenleven, actief voor Vluchtelingenwerk en in de Oosterlichtkerk.

Wethouder Smolenaers benadrukte ook de rol van Martin van Veelen bij de bouw en inrichting van het Lichtruim. Volgens de wethouder vormt het culturele centrum ‘inmiddels een mooie plek in in het hart van De Bilt’.

Om te delen

Gerelateerde artikelen

Video

Bilthoven

Korfbalvereniging Nova uit Bilthoven heeft een bijdrage van 5.000 euro gekregen voor de verduurzaming van het clubhuis. De Vriendenloterij heeft

Bilthoven

De Week voor de Gezonde Jeugd is in de gemeente De Bilt afgetrapt met challenges rondom slaap. Hiervoor deelden wethouder

De Bilt

De Utrechtseweg (N237) is deze week gedeeltelijk afgesloten vanwege grootschalige werkzaamheden. De werkzaamheden zijn nodig om de drukke weg in

Net binnen

Wijk bij Duurstede

Bijna 200 inwoners van Wijk bij Duurstede hebben meegedaan aan de voorlichtingsbijeenkomsten over de tijdelijke noodopvang voor asielzoekers. De gemeente

Bunnik

De eerste vluchtelingen nemen over enkele weken hun intrek in de nieuwe opvanglocatie aan de Regulierenring 22. Dit laat de

Video

Zeist

Stadslab Zeist bestaat vijf jaar en dat is vrijdag gevierd met alle betrokkenen. Aanwezig waren het bestuur van Stadslab, Gen