foto's: SVM | collage: Omroep ZOUT

Maatregelen SVM om vandalisme tegen te gaan

SVM uit Maartensdijk gaat maatregelen nemen om vernielingen op het sportpark tegen te gaan. Dat heeft het bestuur van de voetbalclub bekend gemaakt.

De afgelopen weken zijn er buiten openingstijden regelmatig jongeren op het sportpark. ‘Met name op en rondom het kunstgrasveld zorgt dit steeds vaker voor overlast en schade’, schijft het bestuur aan de leden van de club. Er zijn meerdere doeltjes vernield, brandplekken op het kunstgrasveld en dug-outs beschadigd.

SVM gaat nu camera’s rond het sportpark ophangen en laat de gaten in het hekwerk herstellen. De gemeente en politie zijn geïnformeerd en hebben toegezegd dat er extra gecontroleerd zal worden om herhaling van het vandalisme te voorkomen.

Het bestuur benadrukt dat het niet toegestaan is om het sportpark te betreden als het hek gesloten is. ‘Er wordt gekeken naar mogelijke oplossingen die in de toekomst beter kunnen werken.’

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Om te delen

Gerelateerde artikelen

maartensdijk

Een gezellige drukte onder een strak blauwe hemel. De Lentemarkt in Maartensdijk deed zaterdag haar naam eer aan in het

Net binnen

Wijk bij Duurstede

Lokale partijen in Wijk bij Duurstede hebben in een gezamenlijk statement afkeurend gereageerd op een protestactie vrijdagavond. Enkele relschoppers zijn

De Bilt

De Utrechtseweg (N237) is deze week gedeeltelijk afgesloten vanwege grootschalige werkzaamheden. De werkzaamheden zijn nodig om de drukke weg in

Wijk bij Duurstede

Enkele relschoppers zijn gisteravond op het Huis van de Gemeente in Wijk bij Duurstede geklommen en hebben met vuurwerk geschoten.