‘Klantcontact met gemeente De Bilt verbeterd’

De afhandeling van digitaal klantcontact met de gemeente De Bilt is verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Dat blijkt uit het jaarlijks onderzoek van klantcontactbeheerder Pricon, waarvoor alle gemeenten een makkelijk te beantwoorden vraag gemaild hebben gekregen.

Stuurde De Bilt vorig jaar alleen nog geen ontvangstbevestiging, inmiddels is heeft de gemeente het mailcontact helemaal op orde. Voor Bunnik kan dat contact nog verbeterd worden, zo blijkt uit het onderzoek. Het klantcontactcentrum stuurt geen ontvangstbevestiging van een berichtje dat naar de gemeente is gemaild.

De gemeenten Zeist en Utrechtse Heuvelrug maken het in Zuidoost Utrecht echter het bontst. Op de websites staat helemaal geen mailadres: inwoners kunnen alleen via een contactformulier een digitaal bericht naar de gemeente sturen. En zelfs bij een eenvoudige vraag is dan het delen van persoonlijke informatie die niet ter zake doet verplicht.

Om te delen

Gerelateerde artikelen

Natuur en Milieu

Vandalen hebben bordjes die de aanlijnplicht voor honden vermelden in de bossen van Zeist en Austerlitz vernield. Van de 240

Politiek

De Bilt ontkomt niet aan flinke bezuinigingen, nu gemeenten fors minder geld van het Rijk ontvangen. Volgens berekingen zal er

wegwerkzaamheden

De N226 tussen Maarsbergen en Leersum gaat vanaf volgende week woensdag enkele dagen dicht voor werkzaamheden. De weg is dan

Net binnen

wegwerkzaamheden

De N226 tussen Maarsbergen en Leersum gaat vanaf volgende week woensdag enkele dagen dicht voor werkzaamheden. De weg is dan

Sport

De dames van SCHC hebben zondag op bezoek bij hekkensluiter Huizen met maar liefst 0-8 uitgehaald. Yibbi Janssen, eerder dit

Maatschappelijk

In museum Huis Doorn is vandaag een wandkleed over het slavernijverleden van Nederland en in het bijzonder de provincie Utrecht