vlnr. Wouter Catsburg, burgemeester Joyce Langenacker en Laura Hoogstraten (foto: gemeente Zeist)

Erepenning voor twee scheidend wethouders

Oud-wethouders Laura Hoogstraten en Wouter Catsburg zijn onderscheiden met de erepenning van de gemeente Zeist. Zij kregen de penning als waardering voor hun jarenlange inzet met als uitgangspunt dat verschil maken voor inwoners vaak in kleine dingen zit.

Wethouder Hoogstraten heeft zich de afgelopen acht jaar als wethouder ingezet voor inwoners die niet altijd vanzelfsprekend zichtbaar zijn. Mensen die kwetsbaar zijn, schulden hebben, mantelzorger zijn of nieuw zijn in Nederland. Wethouder Catsburg was de ‘groene’ kracht in het college. In zijn jaren als wethouder zijn belangrijke stappen gezet op het gebied van duurzaamheid.

Met de erepenning spreekt het college haar waardering uit voor de inzet, betrokkenheid en het werk van beide wethouders. ‘Zij hebben ieder op hun eigen manier meer dan verdienstelijk bijgedragen aan een gemeente waarin aandacht is voor elkaar en waar gewerkt wordt aan een leefbare toekomst voor alle inwoners.’

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Om te delen

Gerelateerde artikelen

Zeist

Stadslab Zeist bestaat vijf jaar en dat is vrijdag gevierd met alle betrokkenen. Aanwezig waren het bestuur van Stadslab, Gen

Zeist

Meer dan 3600 deelnemers sloten donderdagavond het grootste wandelfeest van Zeist af. Het traditionele defilé eindigde de 79ste editie van

Zeist

In navolging van onder meer De Bilt, Wijk bij Duurstede en Leersum/Amerongen, ging maandagavond de Avondvierdaagse in Zeist van start.

Net binnen

Wijk bij Duurstede

Lokale partijen in Wijk bij Duurstede hebben in een gezamenlijk statement afkeurend gereageerd op een protestactie vrijdagavond. Enkele relschoppers zijn

De Bilt

De Utrechtseweg (N237) is deze week gedeeltelijk afgesloten vanwege grootschalige werkzaamheden. De werkzaamheden zijn nodig om de drukke weg in

Wijk bij Duurstede

Enkele relschoppers zijn gisteravond op het Huis van de Gemeente in Wijk bij Duurstede geklommen en hebben met vuurwerk geschoten.