Gemeente ruimt weesfietsen bij station Bunnik

De gemeente Bunnik start woensdag met een grote opruimactie van te lang geparkeerde fietsen bij het station. De fietsen worden gelabeld en na 21 dagen weggehaald en naar het recyclingstation gebracht.

Fietsen die lang blijven staan of worden achtergelaten zorgen ervoor dat er veel minder ruimte is voor anderen om hun fiets netjes te stallen. De gemeente krijgt regelmatig klachten dat er weinig plek is om fietsen te parkeren. Daarnaast maakt de omgeving van het station een verwaarloosde indruk.

Als een weggehaalde fiets na 13 weken niet door de eigenaar bij het recyclingstation wordt opgehaald, gaat deze naar een kringloopwinkel of wordt gerecycled.

Om te delen

Gerelateerde artikelen

Odijk

Het waterschap renoveert vanaf volgende week het gemaal Odijk aan de parallelweg naast de Werkhovenseweg (N229). Om ervoor te zorgen

Bunnik

De eerste vluchtelingen nemen over enkele weken hun intrek in de nieuwe opvanglocatie aan de Regulierenring 22. Dit laat de

Bunnik

De politie Midden-Nederland is op zoek naar twee getuigen van een ernstig verkeersongeval in Bunnik. Het gaat om twee personen

Net binnen

austerlitz

Het jubileumconcert ‘Vrienden van Erica live’ op het Dorpsplein van Austerlitz zaterdagavond was een ‘geweldig mooi feest’. Dat laat het

Bilthoven

Het tweedaagse Rotary-evenement Act Now in Bilthoven heeft ruim 80.000 euro opgeleverd. Het grootste deel van de opbrengst gaat naar

regio

De provincie Utrecht voert vanaf maandag drie weken lang werkzaamheden uit aan de N234 tussen Bilthoven en Soest. De weg