Kinderburgemeester Félien presenteerde het activiteitenboekje (foto: gemeente De Bilt)

Olympische Buitenspelen vanwege hitte afgelast

De Olympische Buitenspelen voor leerlingen uit groep 6, 7 en 8 in De Bilt gaan niet door. De hitte van deze week gooit roet in het eten.

Het evenement zou donderdag voor het eerst gehouden worden, om kinderen te stimuleren meer buiten te spelen, samen te sporten en elkaar beter te leren kennen. Basisschoolleerlingen zouden tijdens de Olympische Buitenspelen meedoen aan zes verschillende sportieve spellen en uitdagingen.

Het idee van de Olympische Buitenspelen komt van kinderburgemeester Félien Baaij. Zij had afgelopen jaar ‘Samen Sportief: sport en spel voor iedereen’ als thema gekozen.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Om te delen