De Olympische Buitenspelen voor leerlingen uit groep 6, 7 en 8 in De Bilt gaan niet door. De hitte van deze week gooit roet in het eten.
Het evenement zou donderdag voor het eerst gehouden worden, om kinderen te stimuleren meer buiten te spelen, samen te sporten en elkaar beter te leren kennen. Basisschoolleerlingen zouden tijdens de Olympische Buitenspelen meedoen aan zes verschillende sportieve spellen en uitdagingen.
Het idee van de Olympische Buitenspelen komt van kinderburgemeester Félien Baaij. Zij had afgelopen jaar ‘Samen Sportief: sport en spel voor iedereen’ als thema gekozen.
Bekijk ook
- Bericht Activiteitenaanbod voor kinderen weer gepresenteerd Kinderen uit de hele gemeente De Bilt kunnen weer in beweging komen. Het activiteitenprogramma van Sjors Sportief &… →
- Bericht Kinderburgemeester wil Olympische Buitenspelen Audio Kinderburgemeester Félien Baaij is van plan de eerste Olympische Buitenspelen van de gemeente De Bilt te organiseren. Dat… →
- Bericht Eerste Olympische Buitenspelen voor kinderen Kinderburgemeester Félien Baaij organiseert eind juni de eerste Olympische Buitenspelen voor leerlingen uit groep 6, 7 en 8.… →