Beeld van de website van De Open Slotstad

Zeist: Succesvolle marketing via website en media

Het citymarketingplatform ‘Zeist. De open slotstad’ kent een succesvolle start. Sinds de lancering in mei 2024 hebben duizenden mensen kennisgemaakt met Zeist via onder andere een website, advertenties in kranten en vlaggen in het centrum.

‘Zeist. De open slotstad’ is opgezet door de gemeente met ondernemers en maatschappelijke partners. Via een website presenteert het platform het verhaal van Zeist en haar dorpen en laat de bezoekers zien hoeveel er in de gemeente te ontdekken valt.

Met het platform hopen de initiatiefnemers het aantal bezoekers aan de gemeente verder te laten groeien. De komende periode wordt ingezet op een vergroting van het bereik onder inwoners, ondernemers en recreanten.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Om te delen

Gerelateerde artikelen

Dieren

Dierendag wordt bij Stichting De Ezelsociëteit gevierd met een feestelijk buffet voor de ezels. “Wij hebben mensen gevraagd of ze

Cultuur

Kinderburgemeester Ava Latul heeft woensdag in de bibliotheek Zeist het startsein gegeven voor de Kinderboekenweek. Ze deed dit op een

Politiek

Het college van burgemeester en wethouders in Zeist heeft de meerjarenbegroting 2026-2029 aan de gemeenteraad gepresenteerd. Dit is de laatste

Net binnen

Duurzaamheid

Het KNMI in De Bilt heeft bezwaar gemaakt tegen de mogelijke plaatsing van windmolens langs de A28. De turbines zouden

Evenementen

Tijdens de Week van het Eten gooien boeren, tuinders, koks en andere voedselproducenten tussen 4 en 12 oktober hun deuren

Cultuur

Vruchtensnoepjes, tafelschikkingen en de eerste broeibakken vormen de inspiratie voor de nieuwe kunstwerken die Janneke Kornet maakte in haar kunstproject